måndag 27 juli 2009

Tillbaka från semster

och det känns roligt och skönt. Det är ganska tomt här på jobbet, alla andra tycks vara på sin semestern nu. Men vi är några tappra själar iaf :)

Semestern har varit lugn, har inte gjort allt för mycket. Första veckan började jag göra iordning i sovrummet. En stor garderob skulle göras iordning istället för de två små som fanns tidigare. Jag ska även måla om på väggar, tak och element. Nytt parkettgolv är dit lagt och på onsdag ska allt vara klart. Det kommer bli fint. Lägger upp en bild när allt är klart.

Annars har jag mest tillbringat min lediga tid hos min familj i Skövde och Mariestad. Myst med mina syskonbarn Felicia och Olle. Usch vad jag saknar dem, önskar att vi bodde närmare varandra. Men förhoppningsvis kommer Hanna ( syster) och Felicia upp till Stockholm snart så vi kan umgås lite mer. Kram så länge!

2 kommentarer:

hannapanna sa...

Ja det ska vi göra. Felicia ville det jättegärna när jag föreslog det. Men antagligen blir det nog inte över en helg, men hon är ju stor nu så det ska väl gå bra ändå och vi är ute sent menar jag!
Kram

iafia sa...

Absolut syster-yster! Vill bara ATT ni kommer upp :)