torsdag 8 januari 2009

Grammisgalan- not my cup of tea

Oj oj oj, jag säger då det. Vilken skit!
Alltså, vart har de hittat alla artister?
Som de nominerade till Årets låt?

Amanda Jenssen - Do you love me
E.M.D. - Jennie let me love you
Kleerup feat. Titiyo - Longing for lullabies
Markus Krunegård - Jag är en vampyr
Veronica Maggio - Måndagsbarn

Vem är Markus Krunegård??? Aldrig hört talas om och efter det lilla jag hörde igår så har jag bestämt mig för att jag inte vill det heller.

Nästa år ska jag sätta ihop en egen gala.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen! Håller med! Du och jag kan ordna en bättre gala utan problem. vilket skämt! Kram på dig och STORT tack för kläderna. Ska hem och prova och är väldigt nyfiken. Kram Maria

Anonym sa...

Själv föredrar jag nog spåret" Jag är en varulv" från samma platta!