söndag 28 september 2008

Sköna Söndag

Igår var det 30 årsfest hos Mahbobeh. Men trots att det var jättetrevligt så blev det inte så sent för oss.
Då skulle man ju tro att jag är så där pigg och fräsch idag, men icke. Har sovit hela dagen för att sen hasa ner mot Brommaplan för att äta McD.
Har efter det klämt en film i soffan, Ironman. Tyvärr fanns det ingen text till filmen och eftersom jag är halvdöv så förstod jag inte så mycket.
Men bilderna var fina.

Ni som har försökt lämna kommentarer till bloggen kan jag nu meddela att det fungerar. Skönt! Annars skulle man ju kunna tror att den här bloggen inte har några besökare:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar om det finns möjlighet att önska en fredagsbit? I så fall skulle jag vilja höra "Joelbitar". Det har alltid varit en personlig favvis!